2 min. czytania

Mitsubishi Outlander PHEV na zamarzniętych jeziorach Laponii

Tak wygląda wiosna w Laponii: warstwa śniegu sięga tylko kolan, a nie bioder, a temperatura powietrza to przyjemne, rześkie 12 stopni poniżej zera. Mniej więcej 354 lata temu aby przebrnąć przez taki teren, ludzie zaprzęgali renifery i wybierali się w powolną podróż. Dzisiaj, w czasach Bartka Topy, podróżowanie po Laponii jest bardziej emocjonujące - panują tu idealne warunki by wsiąść do Mitsubishi Outlander PHEV i pobawić się jego napędem 4x4 na zamarzniętych jeziorach!

Nowe Mitsubishi Outlander PHEV to kolejna generacja naszego flagowego modelu. Jednym
z jego najbardziej rozpoznawalnych znaków jest napęd S-AWC (Super-All Wheel Control) – fundament motosportowych sukcesów takich modeli, jak Mitsubishi Lancer Evolution oraz
Mitsubishi Pajero.

Dzięki tej technologii nie trzeba mieć doświadczenia rajdowego kierowcy, aby czuć się bezpiecznie i pewnie nawet w najbardziej wymagających warunkach na drodze.
Z resztą spójrzcie sami, jak doskonale Bartek Topa poradził sobie na tafli jednego
z lapońskich jezior.

W 2024 roku na polski i europejski rynek trafi Mitsubishi Outlander PHEV czwartej generacji. To SUV, który w wersji PHEV w Europie sprzedał się w liczbie ponad 200 000 egzemplarzy
i zyskał status ikony, docenianej za niezawodność i innowacyjność. 

Z zewnątrz, nowy Outlander PHEV będzie ucieleśnieniem języka projektowego Mitsubishi Motors. Z przodu powróci znany z poprzednich modeli motyw Dynamic Shield, linie boczne akcentujące solidność i trwałość pojazdu są odbiciem koncepcji Sculpted Solidity,
a kompozycję domyka klapa bagażnika, która wraz ze światłami odzwierciedla projekt Hexaguard Horizon.

Dzięki autorskiej stylistyce Mitsubishi nowy Outlander PHEV jest obrazem
siły i bezpieczeństwa, która dopełnia funkcjonalne i jakościowe wnętrze. Nasz nowy model jest dziełem ikonicznego, japońskiego rzemiosła.

Poza napędem 4×4 S-AWC, nowy Outlander PHEV jest wyposażony w napęd plug-in hybrid drugiej generacji. To rozwinięcie technologii PHEV znanej z modeli Outlander PHEV oraz Eclipse-Cross PHEV, która zdobyła doskonałe noty wśród europejskich kierowców. 

Napęd Outlandera PHEV wykorzystuje dwa silniki elektryczne – po jednym na każdą oś, które wspiera jednostka spalinowa. Silniki elektryczne można ładować z domowego gniazdka 230V, a zasięg spokojnie pozwala na to, by codzienne sprawunki załatwiać bezemisyjnie, jeżdżąc wyłącznie na prądzie. Kierowcy lubiące długie podróże nie muszą się martwić zasięgiem, ponieważ jadąc w trasę układ napędowy wspomagany jest jednostką spalinową, zatem można swobodnie korzystać z zalet obu rodzajów napędu – elektrycznego i spalinowego.

Dzięki naszemu nowemu Outlanderowi PHEV, Bartek Topa odkrył w sobie 20 lat doświadczenia kierowcy rajdowego – i Wy również możecie to zrobić. Odkryjcie frajdę z jazdy, poznajcie nowe Mitsubishi Outlander PHEV i zapiszcie się na newsletter
👉 https://www.mitsubishi.pl/outlander-phev-2024