1 min. czytania

System S-AWC na torze

System S-AWC, czyli Super All Wheel Control to rozwiązanie technologiczne z dziedziny napędów 4x4, które pomogło samochodom marki Mitsubishi sięgnąć po tytuły mistrzowskie w rajdach WRC. Eclipse Cross PHEV również został wyposażony w taki układ kontroli napędu.

System S-AWC, czyli Super All Wheel Control to rozwiązanie technologiczne z dziedziny napędów 4×4, które pomogło samochodom marki Mitsubishi sięgnąć po tytuły mistrzowskie w rajdach WRC. Eclipse Cross PHEV również został wyposażony w taki układ kontroli napędu. Nasz ambasador Bartek Topa pod okiem Rajdowego Mistrza Polski Tomasza Czopika sprawdzają jak działa S-AWC na ośnieżonym torze wyścigowym.

Eclipse Cross PHEV to spadkobierca rozwiązań i technologii stosowanych w legendarnych samochodach Mitsubishi. Zrealizowaliśmy intrygujący test na płycie poślizgowej, w którym nasza hybryda typu plug-in mierzy się z kultowym Lancerem Evolution, które dzięki napędowi S-AWC zagwarantowało Mitsubishi 5-krotnie tytuły Mistrza Świata WRC.

Obejrzyjcie ten niezwykły test i dowiedzcie się, jakie przewagi zdaniem Bartka Topy i Tomasza Czopika daje kierowcy napęd Super All Wheel Control.

Poznaj lepiej naszych bohaterów:
Bartek Topa: Aktor, producent filmowy
Samochód: Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

Materiał zrealizowany przy współpracy:
Tomasz Czopik, kierowca rajdowy, mistrz Polski RSMP w 2003 roku